onsdag 14 oktober 2009

Svar från Aktiespararna (forts Stinsen)

Det händer att jag ställer frågor till mina läsare med hopp om att få svar utan att behöva leta rätt på all information själv. Tyvärr har det inte blivit så många svar på mina frågor och jag har t.ex. inte fått ett enda boktips som jag kan önska mig i julklapp.

Jag hade inte stora förhoppningar när jag frågade om någon hade andra numret av aktiespararna från 1977 (var mer som ett skämt). Därför var det ytterst roligt att inte bara få svar utan en länk till ett pdf-dokument som scannats in just för att ställa svar på frågan.

Svaret kom från Anna Rising som arbetar som webbansvarig på Aktiespararna. Hon har letat upp artikeln och scannat in den så att vi alla kan läsa att det som Solnamannen använder som källa i tråden om Stinsen faktiskt stämmer.

Stort tack för hjälpen Anna! Jag får helt enkelt önska mig ett medlemskap i Aktiespararna istället för böcker i julklapp.

(Klicka här för att komma till Artikeln)

1 kommentar:

Anna sa...

Superbra av dem ju! Låter som en vettig julklapp och en som även jag ska önska mig :)