tisdag 26 maj 2009

Måste jag skaffa ett facebookkonto?

Idag fick jag en kommentar med ett alternativ till mitt gamla inlägg "Istället för att hyra bil". Skjutsgruppen är en idé om att samordna folk så att de kan samåka. Kontakten sker genom facebook och tanken är att det ska bli roligare, billigare och mer miljövänligt att resa på detta sättet. Ingen dum idé och tydligen så är det redan över 3000 medlemmar.

Någon läsare som har facebook (vilket inte jag har) kan kanske titta på upplägget och ge mig en kommentarer angående detta (verkar det fungera, många resor som ligger ute m.m.). Länk: Skjutsgruppen

Det som kan vara negativt är att detta kan locka fel sorters människor och som ensam tjej hade jag nog inte utnyttjat detta!

2 kommentarer:

minna sa...

facebook är skit! Glad att jag hoppade ur.

Sefo sa...

"Våga vägra facebook" är min slogan! =D