onsdag 3 juni 2009

Pengar att spara?

Idag var det dags att klippa sig och minns jag inte fel så kostar det runt 400 kr. Här måste det finnas en möjlighet till besparing då jag vet att det är billigare på andra ställen men samtidigt så tvekar jag en del. Jag har för mig att jag klipper mig hos just den här frisören för att jag blev så nöjd. Skälet att jag provade runt var att jag helt enkelt att jag inte fick andra frisörer att förstå hur jag ville ha det vilket resulterade i att jag klippte mig oftare.

Det skulle alltid gå att raka sig men jag har provat det och min knöliga skalle gör sig bäst med något som täcker den. Jag skulle även kunna prova att byta frisör igen men att betala mindre och inte få håret som jag vill ha det är ingen bra affär vilket gör att jag inte har någon lösning på hur jag ska minska kostnaden.

Detta får jag helt enkelt fundera ett tag på och idag fokuserar jag istället på att återfå full syn då håret börjar bli riktigt långt.

Inga kommentarer: