tisdag 23 mars 2010

Triss i köp

Igår handlade jag aktier i tre företag. En runda till soptippen, ett besök i bowlinghallen och lite städande i hemmet gjorde att jag inte hann med mer än att uppdatera min aktielista.

Köpen som gjordes var:
Intoi AB, 25 st, 27.50 kr/st
Novestra AB, 100 st, 9 kr/st
VBG Group AB 10 st, 78 kr/st

Intoi ändrade jag köpkursen på då jag såg att den gick upp och jag hoppas på att den faller tillbaka då jag hade en betydligt större köporder på min Nordnetdepå (pensionsfonden). Där kan jag inte använda mig av bottenfisketaktiken på samma sätt och därför blev det inget köp alls. Jag kan tänka mig att fylla på i alla av ovanstående företag om kursen faller till vissa nivåer och som vanligt får framtiden var jury, domare och bödel när det gäller investeringsframgången.

Inga kommentarer: