lördag 23 mars 2013

Dåligt med uppdateringar?

God lördagsmorgon allihopa! Ibland går jag upp tidigare på helgerna än jag gör under arbetsveckan. Då brukar jag hamna framför datorn med en kopp kaffe och kolla igenom uppdateringarna på bloggarna jag följer. Ibland är det gott om uppdateringar men ibland så har det knappt hänt något alls. När det inte hänt något brukar jag titta in på andras blogglistor för att hitta tips på fler bloggar att följa.

Kampen mot index publicerade en lista för ett par dagar sedan men en hel del bloggar med aktiva skribenter. Själv ska jag gå igenom den nästa gång jag inte hittar tillräckligt att läsa, några av bloggarna har jag följt länge men jag kände inte igen alla.

Denna morgon ligger jag antagligen och sover då gårdagens möte skulle avslutas på After Work vartefter jag skulle ta mig vidare till en vedeldad tunna för att lösa världsproblem med några vänner. Då jag använt schemaläggfunktionen (skrivit innan fredagskvällen) så vet jag inte hur pigg jag är denna lördagsmorgon. Antagligen får min genomgång av listan ske under söndagen istället.

Kampen mot index lista hittar du här: Lista över de populäraste ekonomibloggarna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Ulladr sa...

Många av bloggarna i länken sitter nu också på www.diforum.se. Diskutera gärna med oss där! Du får självklart länka till dina blogginlägg!

Välkommen!