onsdag 14 oktober 2009

Framtida läsning

Nu här jag fått alla mina tre gratisnummer av Affärsvärlden. Det var en del intressant läsning men nu har det kommit en faktura som måste betalas för att få fortsätta min korta prenumeration. Pengarna som detta skulle kosta gör mer nytta på andra ställen men kanske tar jag mig till biblioteket och läser ett par tidningar i framtiden.

Idag lärde jag mig att Qci är bibliotekskategorin för privatekonomi när jag letade böcker på Adlibris bokhandel. Där hittade jag gott om böcker som jag skulle vilja läsa och kanske ska jag lägga lite pengar på detta i framtiden. Jag hittade inte särskilt många intressanta titlar inom denna kategorin när jag besökte det lokala biblioteket i somras men böckerna jag blev intresserad av var inte så dyra att köpa. Billigare än en tidningsprenumation iaf.

Inga kommentarer: