måndag 23 november 2009

Budgetarbete

budgetarbeteI helgen firade vi min sambos 25 års dag. Runt 40 personer (mest släkt) kom för att äta och några av oss stannade tills sent på natten. Festen var trevlig men det blir alltid mycket att göra efteråt med städning och disk. Även förberedelserna tog lång tid så festen slukade i stort sett hela helgen.

Lite privatekonomisk nytta fanns det tid till
under söndag kväll. Jag har börjat arbeta med 2010 års budget och nästa år blir det ännu mer avancerat. Jag känner verkligen att jag behöver tiden fram till årsskiftet för att hinna bli klar.

Mina nytillkomna poster är saker som jag spekulerat kring i bloggen under 2009 och som blir verklighet efter årsskiftet. Jag har inte fått ihop allt än men en sak vet jag redan nu, jag kommer inte att spara mindre nästa år.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer: