måndag 6 april 2009

Idrottsaktiviteter

Denna dagen har flytit på alldeles för bra. När allt flyter på som bäst väntar jag mig alltid att det händer något negativt då allt inte kan gå bra hela tiden. Dagens negativa händelse kommer säkert bli en förlust i kvällens korpenbowling vilket brukar försämra humöret väsentligt.

Det är seriematch varannan vecka och räkningen går till företaget jag jobbar på. Jag tror att de flesta företagen går med på att betala korpenaktiviteter och det känns dumt att inte utnyttja detta för att få lite motion.

2 kommentarer:

minna sa...

usch jag är likadan! Väntar på något negativt! Jag ska försöka ändra på det och förvänta mig något positivt!

Auri sacra fames sa...

Det är sant! Jag borde också tänka ständigt positivt! Det blev ingen förlust, jag hade ett snitt på 163,3 p och vi vann den avslutande matchen för säsongen=)