fredag 22 maj 2009

Duni AB

Nu har jag köpt 17 aktier i Duni AB för 35,30 kr styck. Jag tyckte det kändes som ett bra komplement till mina nuvarande aktier och folk kommer väl inte att sluta med att duka sina bord. Priset tycker jag var relativt billigt men jag skulle inte klaga om de sjunker ner mot 30 kr/aktie då jag kommer köpa på mig mer i detta bolag.

Blir du sugen på att följa mitt köp så rekommenderar jag att du läser detta inlägg från februari först: Klockrena aktietips?
Samt detta inlägg på när det gick helt fel: Det gäller att lära sig av sina misstag

2 kommentarer:

AB sa...

Det är otroligt små poster du köper, courtaget måste driva upp kostnaden något enormt. Var handlar du?

Auri sacra fames sa...

Aktiedirekt
Aktier på Stockholmsbörsen & First North, Courtage 0,15% (minst 9 kr)

Jag kommer nog börja köpa lite större men nuvarande regel har varit att inte köpa under 600 kr/gång.