fredag 2 januari 2009

Gratis ringsignaler

Det är väldigt populärt att byta ringsignaler på sin mobil. Själv har jag många personliga ringsignaler på mina kontakter så att jag vet vem som ringer direkt. Jag tror inte att jag och min sambo var själva om att råka ut för Jamba och vad jag kallar för deras "bluff" om att få en gratis ringsignal. Ringsignalen var väl gratis men sen betalade vi 20 kr/månad (har jag för mig att kostnaden var) i över ett år innan vi upptäckte det. Mer än 240 kr för två ringsignaler.

På TV brukar jag se reklam där det går att skicka ett SMS och få en ringsignal för 20 kr. Finns det folk som lever på det här? Bara reklamen i TV måste ju vara hur dyr som helst.

När jag vill ha en ny ringsignal så laddar jag ner en från polyphone.se
Enkelt att lyssna på ringsignalen innan och enkelt att ladda ner!

Inga kommentarer: