onsdag 7 januari 2009

Rustade för att förlora kunder!

På fredag är det en månad sedan jag tog kontakt med Rusta. Det var då en av rutorna sprack i duschkabinen (läs under renovering) och jag vände mig till Rusta för att höra om det gick på garantin. Via e-post fick vi svaret att det skulle lämnas över till ansvarig som skulle kontakta oss så snabbt som möjligt.

Två veckor senare skickade jag en e-post till för att påminna Rusta samt meddela att kvittot stod på en vän utifall att de hade svårt för att hitta mig i deras system. Denna gång fick jag inget svar.

Idag ringde jag och frågade hur länge det är tänkt att en kund ska vänta innan han får svar angående ett sådant här ärende. Det ville tjejen i andra änden inte svara på och jag fick berätta att det är nästan en månad sedan första kontakten. Hon svarade att någon kommer ringa mig innan denna veckan är slut. Vi får se om de ringer.

Till saken hör att jag väldigt snart kommer köpa in en billig avfuktare till stugan/huset och Rustas modell var med bland alternativen för inköp. Den är struken tills det här ärendet är utrett.

Inga kommentarer: