söndag 5 april 2009

Pollenattack

Jag har fått mycket gjort denna vecka och allt är tack vare min "Att göra lista". Under veckan har jag bland annat fått upp handtag på köksluckorna (diskmaskinsluckan kvar) samt byggt en bur som vi kan förvara båtmotorn i. När jag får lite saker gjorda så känns det även lättare att hitta tid till att bara njuta.

Vid sidan av allt praktiskt arbete så har jag även hunnit med en pokerkväll och en grillfest. Idag tog jag en promenad ner till vårt servitut och tittade till båten. De varma vindarna gjorde mig inte direkt mindre sugen på att ge mig ut på sjön. Det är verkligen skönt nu när våren är här och inte ens pollenhalterna kan förstöra det goda humöret. Nu är det dags att skriva ihop en lista för veckan som kommer så att jag får lite gjort framåt också.

Inga kommentarer: