tisdag 2 mars 2010

Med minsta möjliga ansträngning

Ett annorlunda tänkande än vad jag läser på de bloggar jag följer. Jag tycker ändå att det var ett underhållande första avsnitt igår och jag ska fortsätta att följa Guldfeber.



Det visar sig nog att det inte finns några klockrena genvägar till pengar utan ett inslag av tur. Om någon skulle haft tur när de skapat sina rikedomar så går det inte förutsätta att du har samma tur när du försöker följa spåret. Då finns det nog bättre personer att ta rygg på om du vill skapa en förmögenhet. Jag tror att Erik & Mackan kommer att misslyckas men att de gör det på ett underhållande sätt.

1 kommentar:

Auri sacra fames sa...

Jag kanske får ändra mig här=) In i musikbranschen, skapa en ringsignal som blir en passiv inkomst och sen ut mot nya äventyr, lite imponerande=)