måndag 30 november 2009

Ännu en "onödig" sida!

I helgen startade jag upp min fjärde blogspotsida. Även denna gång var det med ett själviskt fokus och det finns gott om alternativ på nätet. Jag har t.ex. sett att det går att anpassa en egen startsida med en tjänst från Google.

Efter en snabb sökning så anser jag att det min startsida med ekonomifokus är bättre än de snabbhittade alternativen på nätet men det beror nog på att denna är specialanpassad för mig. Nu ska jag ha den som startsida på jobbet och i hemmet och mitt mål är att den kommer att spara in den tid åt mig som det tog att göra sidan.

Adressen till sidan är http://ekonomistart.blogspot.com/ och den tog inte mer än strax över en timma att göra. Eventuellt kommer jag ändå att fixa lite mer med den framöver men nu får den se ut som den gör ett tag.

1 kommentar:

Auri sacra fames sa...

Tackar! Blev själv förvånad över hur snabbt det gick men det tyder väl på tidigare aktivitet/bloggmissbruk =)