tisdag 26 februari 2013

Min blogglista

Även om jag inte skriver så ofta så finns jag alltid med som läsare (även om jag är alldeles för dålig på att kommentera) För närvarande har jag nog strax över 80 bloggare i min lista i högerspalten och jag läser näst intill allt som de bloggare som finns på listan skriver om även om en hel del slutat under åren. De får ändå ligga kvar om de skulle få motivation till att börja skriva igen. (Många av mina personliga besök kommer dock från sidan ekonomistart där jag även har andra länkar jag använder vid sidan om min blogglista).

Någon dag ska jag dock gå igenom listan då jag tror att det länkas till en del sidor som inte existerar längre. Känns inte så brådskande då de senaste som publicerat ett inlägg hamnar överst och oftast är det de nya bloggarna som är de flitigaste skribenterna. Därför är jag oftast snabb med att lägga till en länk på mina sidor när jag hittar en sida som jag gillar att läsa på.
 
Den senaste bloggen som jag lagt till är en ekonomisk smålänning likt mig själv. Då jag inte tror att det är särskilt många som uppmärksammat sidan än (jag är den enda bloggen i som länkas från hans sida hittills) så tänkte jag lyfta fram honom ur min långa blogglista och uppmärksamma honom i detta inlägg med hopp om att han får lite fler besökare. Ta och kika in på Placerarens aktieblogg.
  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer: