torsdag 2 april 2009

Inkommande samtal

Under eftermiddagen idag så ringde både EON och Swedbank. Killen från EON ringde för att få höra denna historia med egna öron och kunna ställa frågor på vägen. Han höll med mig om att det inte får gå till på detta sätt men jag fick rätta honom på en sak. Jag sa till honom att jag inte förväntar mig att bli rik på denna händelse men det handlar inte om vi ska få ersättning eller inte utan det handlar om hur mycket. Hans skulle återkomma framåt då han tyckte vi skulle mötas halvvägs vilket jag tycker låter sunt.

Swedbank ringde när jag var på väg hemåt. Hon sa att det var bra att jag ringde (lämnade ett meddelande på hennes telefonsvararare) då hon inte hittade mitt telefonnummer och skulle gå på semester imorgon. (Skulle jag höra någon berätta denna historia så vet jag inte om jag trott på att det var sanning, låter som ett skämt). Sen berättade hon att hennes chef tyckte att det var bäst att blanda in en mäklare för värdering men att hon skulle försöka lösa detta. Då sa jag till henne att om inte Swedbank löser detta smidigt så får jag väl gå till en bank som kan ordna detta. Hon bad om att få återkomma. Jag tror att jag ska ta kontakt med hennes chef nästa vecka.

Inga kommentarer: