måndag 7 december 2009

Undrar hur mycket jag förlorat?

Förra veckan spelade jag lite poker på Svenska Spels hemsida. Det var inte för att vinna de stora pengarna utan mest som tidsfördriv. Små insatser gjorde att det inte blev några större vinster och när jag var klar så hade jag 250 kr vilket var 50 kr mer än min grundinsats.

Efter att jag spelat klart så tänkte jag ta ut pengarna igen. Tidigare har jag bara lämnat pengarna tills nästa gång jag blir spelsugen men efter årsskiftet så kommer jag att lägga in spelvinster på andra konton så jag tänkte börja vänja mig vid detta.

Jag har haft mitt konto på Svenska Spel sedan de öppnade sidan och möjligheten till att spela stryktips på nätet. Till min stora förvåning så lyckades jag inte få ut pengarna p.g.a. att jag aldrig angett något bankkontonummer. Detta visar på att jag aldrig tagit ut pengar tidigare och att tidigare vinster gått till nya spel.

Nu är det slut med det efter att jag faxat in mitt kontonummer och tagit ut mina pengar och nu kommer varje nytt spel innebära en ny insättning vilket gör att jag får tänka en gång extra.

Inga kommentarer: