torsdag 12 mars 2009

Kvalitetsbrister

Igår gick innerslangen till vårt duschmunstycke sönder och det sprutade vatten i hela badrummet i våra försök till att duscha. Denna gång kunde jag inte klaga på Rusta. Vi har en ny som ligger i paketet med den nya duschkabinen som jag inte hunnit montera än. Ändå hade jag nog fått en ny om jag åkt till butiken men någonstans får väl mitt klagande sluta. Jag har ju som jag tidigare skrivit om redan fått både duschkabin och presentkort (Etikett ASF vs Goliat)

Jag lyckades plocka isär munstycket, kapa slangen och sätta ihop allting igen. Nu fungerar det som det ska men jag måste säga att det är dålig kvalité då vi inte haft den särskilt länge.

2 kommentarer:

minna sa...

Med det här inlägget påminns jag om att det är dags att ta itu med duschslangen hemma också...den läcker...

Auri sacra fames sa...

Kanske bäst när den går så sönder som vår gjorde, det gick inte att vänta utan vi var tvungna att fixa det eller hoppa över att duscha=)