lördag 7 november 2009

Dagens tre

Dagens bra:
Jag upptäckte att jag kunde ställa in min e-post så att mitt riktiga namn inte syns vilket gör att den även kan användas till utgående e-post.

Dagens A-us:
Jag öppnade bildörren så att den slog in i sidan på en ny bil. Naturligtvis blev det ett märke och jag fick snällt stå kvar tills ägaren kom på plats. Han fick mitt kort och vi får se vad den räkningen hamnar på.

Dagens överraskning:
Jag hjälpte min far med hans dator idag och då råkade jag se att han hade bloggen 40%20år på sin favoritlista. Den bloggen länkar hit så det är inte omöjligt att han har varit inne på sidan någon gång utan att veta att det är jag som skriver.

2 kommentarer:

nonhosonno sa...

Surt det med bilen, men all heder till dig som väntade på den andra bilägaren, bra gjort.

Auri sacra fames sa...

Hej Nonhosonno!
Tackar, jag var hemma hos herren och löste min skuld idag, blev inte lika dyrt som jag räknat med.

Hej 4020!
En stor del av min förvåning låg i att jag vet att hans fokus ligger på swingtrading, kanske har han börjat tänka om=)?