tisdag 10 mars 2009

Dagens lunch

Idag var jag ute och åt lunch med en kompis. Vi pratade om allt möjligt och kom in på vår renovering. Han frågade vilket som var nästa stora projekt och när vi skulle bli klara. Jag svarade och insåg under tiden jag talade att jag aldrig kommer bli klar.

Vi har väl funderat på att bygga ut någon gång men mina närmaste planer är att:
-Fixa en parkering
-Bygga om förrådet
-Bygga en friggebod
-Bygga en altan
-Bygga till en inglasad altan
-Bygga en vedeldad pool samt en vedeldad bastu
-Fixa baksidan och sätta upp staket
-Isolera och reparera sovrumsgolvet underifrån

Det var mina utomhusprojekt och då är jag fortfarande inte klar inomhus där det saknas kamin, taklister, handtag till köksluckor m.m. Listan kan sammanfattas med att det kommer kosta enormt mycket pengar och tid. Tur att jag tycker att det är roligt att hålla på.

Inga kommentarer: