fredag 25 september 2009

Procentuell förändring



Som Ni ser på bilden (klicka på den för att få större) så är det enorm skillnad på utvecklingen på mina aktier. I dagsläget (kl 12.52) har jag ingen aktie över 300 % men ändå har några innehav ökat fantastiskt många procent sen köp. Att jag använder ord som fantastiskt är för att innehaven inte funnits i min ägo någon längre tid. Jag fyller på med nya aktier hela tiden och den uppmärksamma ser även att det tilkommit en aktie sen sist.

Transatlantic är ett företag som verkligen läcker pengar och därför borde jag inte vara så intresserad av att investera i detta bolag. Jag tror däremot att det kommer en vändpunkt snart och att framtiden blir bättre (kanske redan inom ett halvår). Min köpkurs idag blev 26,50 kr styck och minskar kursen så ökar jag innehavet. Vi får se om jag har rätt inom ett par år.

(Alla ansvarar för sina egna investeringar!)

Inga kommentarer: