onsdag 28 december 2011

Nya kontaktvägar och förbättringar

Denna sidan är en spretig historia och jag tycker att det skulle behövas ett antal timmar till att göra den snyggare m.m. Att hitta tiden till att fixa allt känns svårt då allt borde göras på en gång så att jag inte skrämmer iväg de få läsare jag har under ett byggkaos som överstiger dagens oreda. Några små förbättringar har ändå tillkommit och det är
bland annat ett kontaktformulär under sidan kontakta mig.

Jag har även lagt till en Cbox i högerspalten så att det går att chatta med mig och med andra läsare. Den är på prov och finns kvar så länge sidans läsare kan sköta sig någorlunda! Kanske blir det enklare att kasta ur sig sina tankar där framför att kommentera?

För att underlätta kommentarerna till inläggen så har jag även tagit bort det SPAM-skydd som gör att du behöver skriva i en text blandat med siffror. Detta borde underlätta för kommentatorerna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer: