måndag 16 februari 2009

Läsa eller skriva

Det är svårt att hinna med allt och ibland slår tanken mig att jag borde ägna min datortid åt att läsa ekonomibloggar istället för att skriva på min egen. Jag har fullt upp med att skriva och följa de bloggar som jag har i min blogglista. Samtidigt vill jag inte bara följa utan jag vill även läsa de bloggar jag följer från början.

I slutet på detta inlägg tänkte jag hänvisa till en blogg som jag läste tidigare idag. Bloggförfattaren hade skrivit om hur mycket en person som dricker kranvatten tjänar på att göra detta årsvis framför andra drycker som inhandlas. Själv dricker jag mycket kranvatten och det var läsvärt för mig. Inlägget kändes som något jag hade kunnat ta reda på men nu var det någon annan gjorde det åt mig och då slog tanken till igen, borde jag läsa istället för att skriva.

Efter inlägget skulle jag lägga till bloggen i min blogglista men problemet är att jag tappade bort den. Jag kommer helt enkelt inte ihåg vad den heter. Nästa gång får jag lägga till den först och börja skriva sen.

Inga kommentarer: