tisdag 27 juli 2010

Avstämning månadsdelmål

Det är egentligen den 27 varje månad som jag gör en avstämning av mitt aktiedirektkonto gentemot mina delmål. Själva målet är depåvärdet i jämförelse med ålder och då jag fyller den 28 mars så känns det bäst så.

Även här kommer jag att jobba med kvartalsrapporter i samband med min privatekonomiska översikt där nästkommande rapport kommer den 1 augusti. Den följer våra husamorteringar och baserar sig på siffrorna den första dagen vart tredje månad. Detta gör att siffran i den rapporten kan skilja sig från siffran idag som ligger på 87 121 kr och är en bit över månadens delmål på 78 564 kr.


(klicka för större bild)

Imorgon bär det av till Ullared för shopping och på kvällen ska jag byta fläktrem på bilen. Finns det tid över efter det så kommer det en stillbild på hur pensionsfonden ligger till.

Inga kommentarer: