Trots att jag ringde och frågade samt följde hemsidans instruktioner för att få e-faktura på vårt Boxerabbonemang så gick något fel. Igår låg det en faktura i vår brevlåda med en faktureringsavgift som sticker i ögonen på mig. Antagligen har det blivit något fel då de har anlitat ett företag till fakturahanteringen och jag ska ringa och se varför min begäran inte kommit fram på måndag.
Jag vet att Boxer ringde till mig för ett antal månader sedan och försökte få mig att binda mitt abonnemang i ett år och då skulle vi få en gratis månad. Vid det tillfället var jag inte intresserad men kanske skulle jag slå till på det nu om erbjudandet finns kvar.
Jag vet att Boxer ringde till mig för ett antal månader sedan och försökte få mig att binda mitt abonnemang i ett år och då skulle vi få en gratis månad. Vid det tillfället var jag inte intresserad men kanske skulle jag slå till på det nu om erbjudandet finns kvar.
3 kommentarer:
Tydligen tar det en månad innan det kommer in så att det omvandlas till e-faktura (enligt kundtjänst).
De hade lite olika erbjudanden kvar som inte står på hemsidan utan som tas via telefon och som jag ska räkna på. Det verkar som att min sambo aldrig vill släppa möjligheten till TV hemma så då skulle jag likaväl kunna binda abonemanget ett år eller två.
Nej de hade koll på sina kalkylatorer dvs. att det vore ren förlust (för oss iaf) att ta något av de erbjudanden som blev presenterade för mig...
Läs mer om faktureringsavgift här:
http://milstolpe.blogspot.com/2009/09/ett-par-kronor-extra-per-manad.html
Skicka en kommentar