onsdag 2 februari 2011

Glöm inte kommentarerna!

Ibland kommer det inga inlägg för att skrivtiden har gått åt till långa svar på kommentarer och idag hade det varit en sådan morgon (om inte denna påminnelsen publicerats). Denna gång fick jag försöka svara på en kommentar från Spartacus angående mitt aktiebolag.

Under tiden jag skrev svaret så insåg jag att jag har minst lika många frågor som svar och att jag måste skaffa mig ytterligare information. Mycket är saker jag tror och fått berättat för mig men jag vill läsa om det själv för att känna mig säker.

Så glöm inte att titta på om det kommit kommentarer på tidigare inlägg om det inte publiceras nya, inläggstorka beror inte på skrivkramp varje gång. Mitt svar till Spartacus hittar du genom att klicka här eller genom att klicka på kommentarer till föregående inlägg. Jag hoppas att mitt svar var någorlunda förklarande på din fråga Spartacus.

Inga kommentarer: